#1 PLANETA GUMA

Zimske gume na jednom mestu!

 

Veliki izbor zimskih i guma za sve sezone svih dimenzija po najnižim cenama i sa besplatnom isporukom u Srbiji.

 

 

Detaljnije

#1 BRZI AUTO SERVIS I VULKANIZER

Ljubazno i profesionalno

 

Višegodišnje iskustvo i profesionalno osoblje za održavanje vašeg vozila.Konkurentne cene i uvek aktuelna ponuda.

 

 

Detaljnije

FELNE

Prodaja novih alu i celicnih felni

 

Reparacija starih. Ispravljanje, varenje, poliranje, peskiranje i farbanje

 

 

Detaljnije

ULJA I FILTERI

Veliki asortiman

 

Brza zamena

 

 

Detaljnije

AUTO DELOVI I AUTO OPREMA

Dobra raspoloživost uz povoljne cene!

 

Renomirani svetski proizvođači auto opreme i rezervnih delova na raspolaganju su vam sa velikom paletom proizvoda koje možete nabaviti u saradnji sa našim maloprodajnim objektima.

 

 

Detaljnije

AKUMULATORI

Besplatna ugradnja kupljenog akumulatora

 

Besplatna provera ispravnosti vašeg akumulatora. Otkup starih akumulatora

 

 

Detaljnije

SERVIS AUTO KLIMA

Promo cena 2.990 dinara.

 

DEZINFEKCIJA. ČIŠĆENJE KLIMA SISTEMA. Promo cena 1.990 dinara

 

 

Detaljnije

Brzi-laki servis

Razlicite vrste popravki

 

U našim objektima na raspolaganju su Vam različite servisne usluge

 

 

Detaljnije

KONFIGURATOR GUMA

Centriranje trapa

Centriranje trapa se sastoji od podešavanja uglova točkova tako da su oni normalni na podlogu (horizontalu) i međusobno paralelni. Svrha ovog podešavanja je povećanje trajnosti gume i bolje držanje pravca automobila na ravnom putu. Geometrija vozila međutim nekada može biti narušena, sto prouzrokuje i nepravilan rad koji se odražava na gume. Naime, neujednačeno trošenje prednjih i zadnjih guma, kao i zanošenje vozila u jednu stranu u toku vožnje, mogu ukazati na nepravilno centriranje trapa. Nekad je potrebno centriranje "prednjeg trapa" a nekada sva četiri točka. To zavisi od konkretne situacije i od tipa automobila. Važno je napomenuti da se reglaža trapa mora vršiti u skladu sa proizvođačkom specifikacijom vozila.

Manifestacije su da vozilo vuče u stranu, trese pri određenim brzinama i nepravilno troši pneumatike. Obzirom na stanje naših puteva (rupe i neravnine) kao i loše navike vozača da prelaze preko ivičnjaka, potrebno je periodično vršiti pregled stanja trapa. I kada se otklone svi nedostaci na trapu, tada je potrebno izvršiti centriranje trapa, jer ono obezbeđuje sigurnu vožnju i pravilno trošenje pneumatika. Centriranjem izbegavate problem da vozilo vuče u stranu ili neprijatno trese pri određenim brzinama.

PREPORUKA: Centriranje trapa se radi jednom godisnje, na 10.000 km ili pri zameni novih guma, kontrolu treba raditi na 5000 km.